Totaal aantal pageviews

zaterdag 28 mei 2011

WHEN A MAN LOVES A WOMAN



Heide bij Heideheuvel

1 opmerking:

  1. Hallo Cees,

    Het heeft even geduurd maar ik ben er weer :)
    Mijn oude, maar zeer vertrouwde, computer is vorige week kapot gegaan. Ik kon dus niet op Zoom of op mijn weblogs, zelfs geen foto's laden en/of bewerken... Maar het goede nieuws is dat er nu een gloednieuwe voor in de plaats gekomen is :) Ik begin nu aardig gewend te raken aan alle nieuwe snufjes en alles is grotendeels geïnstalleerd.

    Bedankt voor je reactie op mijn weblog, ik ben altijd zeer blij verrast met een reactie van jou!

    Maar nu je foto. Het is weer een plaatje, prachtig bewerkt en met een sfeer om bij weg te dromen. Geweldig!
    Door je titel krijgt de foto een extra betekenis. Percy Sledge... When a man loves a woman... een plaatje met herinnering omdat mijn ouders deze vaak draaide...

    Groet, Gonne-Marieke

    BeantwoordenVerwijderen